Tervetuloa nauttimaan jalkapallosta!

Olemme aloittaneet vuonna 2012 Muhoksella jalkapallon harjoittelun tyttöjen ja poikien parissa ja perustimme syksyllä 2014 jalkapallon erikoisseuran Ponkilan Pantterit, jotta voimme taata lasten pääsevän harrastamaan tätä hienoa lajia ympäri vuoden.

Nyt kaikki lapset innolla mukaan!

www.ponkilanpantterit.com

Laji Jalkapallo
Kotipaikka Muhos
Jäseniä 24
Joukkue on avoin uusille pelaajille. Katso joukkueen ilmoitus pelaajapörssissä.
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.

Kommentti tapahtumaan

Kommentti tapahtumaan

Lue loput viestit

Yhteystiedot

Seuran puheenjohtaja/valmentaja: Tero Lehmikangas, tero.lehmikangas(at)gmail.com.

Harjoittelemme Muhoksella kesäisin Ponkilan nurmikentällä ja talvella saleissa.

Seura aloittaa virallisesti toimintansa vuoden 2015 alusta, mutta harjoittelemme jo täysillä!

Tällä hetkellä harjoituksia on seuraavilla ikäryhmillä: 03/04/05 tytöt, 06/07 tytöt, 06 pojat, 07 pojat, 08/09 pojat.

Mikäli lapsesi on kiinnostunut jalkapallosta, tai olet itse vanhempana kiinnostunut valmentamisesta, ole yhteydessä seuramme puheenjohtajaan Tero Lehmikankaaseen (tero.lehmikangas(at)gmail.com). Vaikka lapsesi ei kuuluisi edellä mainittujen joukkueiden ikäluokkiin, ota kuitenkin yhteyttä meihin.

Seuraamme kuuluu myös naisten jalkapallon harrastejoukkue Muhoksen Balloriinat (www.balloriinat.nimenhuuto.com).