PonPa0708t etsii uusia pelaajia

Laji on jalkapallo ja joukkueen kotipaikka on Muhos. Joukkueeseen kuuluu 24 jäsentä ja kalenterissa on 14 tulevaa treeniä tai peliä.

Tervetuloa nauttimaan jalkapallosta!

Olemme perustaneet vuoden 2014 syksyllä Muhokselle uuden jalkapallon erikoisseuran Ponkilan Pantterit, joka aloitti virallisesti toimintansa vuoden 2015 alusta.

Mikäli lapsesi on kiinnostunut jalkapallosta, tai olet itse vanhempana kiinnostunut valmentamisesta, ole yhteydessä seuramme puheenjohtajaan Tero Lehmikankaaseen (tero.lehmikangas(at)gmail.com).

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 6 tuntia sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.